Tuesday, February 24, 2009

faisal tehrani

dulu ... suka sgt baca blog dia
skang dah x bleh buka
he...he....
ni lakejer aku dulu
biasernya just baca dia punya blog
x der la usaha nak usha or post comment kat blog dia
minat ngan dia punya tulisan n ulasan about isu semasa
tapi x per la
skang ni dah x leh baca blog dia
tapi still leh baca buku dia
kira ok la tuh
thn lepas paling banyak habiskan duit beli buku diA
HOPE tahun ni novel dia lagi hebat
skang x tau nak baca buku per coz semua buku dah abis di baca
antara tajuk buku yg aku beli thn lepas...n disajeskan dibaca untuk org ramai
memang bes.....x rugi beli
1.biar teduh dulu(ft)
2.tuhan manusia(ft)
3.maniikam kalbu(ft)
4.bila tuhan berbicara(ft)
5.(cerita tentang kucing,x ingat la tajuk dia)(ft)
6.1515(buku ni dah lama tapi baru beli coz susah nak cari)(ft)
7.panggil aku dahlia(noor suraya)
8.deja vu(john abraham)-citer ttg org murtad
9.aA + bB
10. 5 thn 5 bln
11.Jane Eyre
12.Zikir, doa dan selawat popular (beli jer tapi jarang amal aper yg ader kat dlm buku ni)
13. Sudoko (he....he....he.... yg ni memang best)

ader la lagi 1/2/3 tajuk biku yg aku lupa
semua buku ni dibeli thn 2008
for thn 2009 ni
hope aku murah rezeki
leh beli buku byk lagi
he....he....
n leh rak buku satu lagi
dah x muat nak letak buku nih
semoga thn ni aku murah rezeki
amiiin

No comments: