Friday, April 2, 2010

malam yang borim....

walaupun aku patutnya ske...coz ni malam sabtu...sok cuti...hehehhee...tp do no y aku rase sangap borim.......maybe sudah lamai kekawam yg sudah tdr awl...n aku gap yg x bleh pejamkam mata n mata ni stil bulat gi mengadap laptop............per aku nak buat ni..nak maim game dlm pesbok...dah bersara n janji x kan main game dlm pesbok ni.....so dah lama berkira-kira piki nak buat per...last2 bukak blog ni... n sbenarnya ....errrrkkkk x tau nak tulis per....napak sgt kacau jiwa aku...ep3...cuma ari ni just nak share prasaan aku today after baca paper online ari ni...kisah budak pandai lari umah nak kawen tu....nama dilahsiakam (walaupun satu malaysia dah tau)...mula2 aku x ambik port sgt kisah ni...tp tak tau knapa pagi td aku emo jer bila baca citer tu...aku yg meme digelar tlinge lembek (mudah nangis ...or ati halus ep3) menangis sesoram dlm bilik.....hanya 1 ayat jer yg buatkan aku nangis...bila mak si pompuan tu ckp harap anak dia tak lupa masa mak dia dokong dia masa menoreh...nak menyara kluarga...hua3....aku x leh tahan air mata...aku kalau main bab2 mak2 or org2 tua ni...mmg x leh nak control......betapa peritnya hati mak dia walau tau keputusan ank dia salah (menurut perkiraan aku la,tp kalau x kawen diorang buat maksiat..baip kawem) terpaksa turutkan juga coz tau...if dia x izinkan ank dia kawen...pasti ank dia akn jadi ank derhaka...n bila ank dia derhaka,...pasti x aman...mak mana nak tgk ank hidup anak musnah...huhuhuhuhu...pasti mak beliau seorang g sgt tabah....nak jadi seorang mak...bukan senang....duhai ank (termasuk aku la)...jaga la ibu bapa kiter selagi mampu....ma abah....olam mintak maap if ader mengguriskam ati ma n abah...huk3...tetiba rase nak blk kg....

No comments: