Saturday, March 5, 2011

moga segala urusan kita dipermudahkan Allah dan dimurahkan rezeki


Mmg bk dugaan yg dah ditempuh bersama (byk ker...baru nak masuk 4 bln bertunang ..he3)...rupa2nya...nak kawen ni bkn senang....byk aspek g pelu diambil kira...n yg penting skali bajet..huk3....n yg paling penting...jgn abiskan semua duit yg abis tuk kenduri jer....mmg org akan komen...wao...ebat....glemer.....cantik....n so onn....tapi...pas kawen...sengket nak makan pun x der wat per....so..moral of the story....bersederhana.....skang duk tgk piki...lagi tinggal lebih kurang 2 blan ni...apa yg perlu buat ni..huk3...ni antara list2 kejer yg nak dibuat ni

1)kursus kawen
saya dah...tapi bliau...blum....bliau ni..eeee

2)kad
saya tgh disign...tinggal peta jer lum lagi ni....n cari tempat cetak kad yg paling murah...hehehehee

3) barang hantaran
baru siap buat list barang...saya bli brg saya...n bliau beli barang beliau...hehehehee
saya bagi pada bliau 11 dulang
beliau bagi saya 9 dulang

p/s ....tem-q kepada adik n adik ipar saya ygbaik ati menseponser perfume..hehehe...sapa2 nak sponser lagi ni...dialu-alukan...hehehe

4)cincin bliau
-huk3..blum cari lagi

5)gudie bag....
gift nak bagi dah settel...
tinggal makanan jer yg lum piki

6)makanan
ma n abh yg uruskan

7)khemah
abah uruskan

8)hiasan hantaran
maklong...tolong saya yer...ep3

9)gambar
blum ader progresss lagi..lambat lagi tuk piki...tapi nak cari yg bajet2 jer....saya ikut nasihat bliau...berjimat cermat...hehehehe

10)pelamin..set bilik tdr...baju
erkkk..ni pun..x buat2 per lagi...bliau kata nak tolong servey kedai member bliau...mana tau leh murah skit.....

11)baju nikah..
kain pun blum beli...kalau susah2....sewa skali ngan baju2 yg lain


yg lain....x dapat pk lagi......hehehe...moga segala urusan kami dipermudahkan.....dimurahkan rezeki kami.....amiin


p/s : gambar tu hiasan semata-mata

1 comment:

lipas_baik said...

mcm bk jer mender x buat lagi ni