Saturday, February 27, 2010

Allah bagi kita hujan kerana nak bagi pelangi

erm......bloh ni blog tuk aku shok semdiri coz x der followers pom...just 1 way tuk aku lepaskan tension .......n dalam masa setahun aku x berblog...byk mender yang terjadi....ada yang manis...ada yang pahit....tapi byk lagi yang pahit...allah sengaja kasi kita hujan kerana ingin bagi kita pelangi...insyaallah....kisah sedih ku ber mula dari awal tahun 2009...erm...rasa x yah citer ku...biar la aku jer yangtau....but maybe mender2 ni ..( i mean ujian idup ) yg akan mematangkan kiter.....n thn 2009 juga...paling byk duit u habis tuk beli buku....kegemaran yang x bleh nak diubati lagi....hehehee..n aku rasa dgn membaca salah satu cara tuk aku tenang kan jiwa...antara kisah sedih 2009...orang sering salah sangka ngan aku...tp i just zip my mulut....erm..malas nak pk...selaim tu....adalah skit sebanyak masalah remaja...ep3...tapi yang hebatnya....aku mempunyai kawan2 yang sgt baik ati.....familyy yang penyayang....n buku......

No comments: