Monday, May 18, 2009

sekitar sambutan ari guru 2009 di smk kangkar pulai





di kesempatan ni.....
aku nak wish selamat ari guru kepada semua guru2 aku dulu...
ni list tempat blajar dulu
so kepada cikgu aku dulu2...thanks for everything

1989 to 1990 tabika kemas kg mata ayer...
slamat ari guru to cikgu hamidah

1991 to 1996 sek ren keb mata ayer ....
antara list guru2 yg masih aku ingat
cikgu aladin...guru klas darjah 6.cikgu mazni,cikgu sabri,cikgu azmi,teacher faridah,cikgu zawawi,cikgu rohaya...guru klas darjah 2..banyak lagi nih.aku ingat muka diorang jer
x ingat nama
ampun cikgu
per2 pun slamat ari guru pada semua guru yg pernah mengajar sk mata ayer 1991 to 1996
antara senarai nama hok aku ing

1997 to 2001 smk machang
ni la sek aku banyak blajar skit2 erti persahabatan,ader orang sker kita...ader org x ske kiter
list yg aku ingat la
ustazah akma....cikgu bahasa arab dari frm 1 to frm 3
cikgu arfah (bm Frm 1) , Cikgu nizar -cikgu kpala ike singge-he...he...aku rapat ngan cikgu nih(ajar sej form 2)cikgu shamsiah(bm...cikgu pembret aku nih) , cikgu kamariah (aja geo he...he... she is very good teacher.sebab dia aku mint giler subjek geog...sampai skang aku rasa aku ingat lagi per yg dia aja.....love u so much..cikgu nazi (kimia form 4 to frm 5)..cikgu suhaimi(fzk form 4 to frm 5) ni salah satu cikgu idola aku...aku rasa dia ader bagi pengaruh kat aku untuk menceburi bidang pendidikan nih
serius
aku minat tul fizik walaupun aku x pandai fizik...he...he....coz dia aja best....
thank u cikgu cikgu azizan (sejarah form 1)....banyak lagi nih tapi x ingat...nanti aku update lagi when otak aku dah segar skit...he....he...maap ek .daya ingatan aku lemah skit

No comments: