Sunday, May 10, 2009

siri 2 : induksi lagi

kiranya dah lama la aku balik induksi
tapi aku still nak criter lagigu
he...he....
kiranya syukur sgt
mula2 cam rasa
lama nya
2 minggu
ah la skang aku tgh runsing dgn bebudak form 2
aku aja 3 klas fm 2 utk subjek math
2 kd1, 2kd3, 2pe4
soklan exam msk sampai chapter 5
ku bru msk chapter 3
dah la aku tinggal diaorang lama , 3 minggu
1 minggu btn
2 minggu induksi
takut x sempat cover
aku pergi induksi dgn ati yg x tenang
tapii ari mula2 jer
tapi pastu aku dah x ingat dah
he....he...
maaf wahai anak murid ku semua
seronok
duk kat hotel
makan x yah nak masak
pinggan mangkut x yah basuh
siap bilik ader org tlg kemas
he....he...
mandi air panas
and the best part is dapat ramai kawan baik
he...he...
aku dok sebilik ngan muja
x- housmate
he...he...
so aku n dia memang bengong2 skit
he...he...
nanti sambung lagi citer
banyak lagi nak citer ttg geng baru yang aku jumpa kat sana

No comments: