Sunday, May 10, 2009

update : buku baru beli

walaupun bulan april sibuk
tapi beratus gak duit bis beli buku
antara senarainya

- Cinta , jodoh perkahwinan -kaedah kajian potensi diri (eddy rosyadie)
buku ni cam aja kita cara nak kira ....camner nak ckp.cam ader satu rumus la nak kira kita ni tergolong dlm ketogeri per, sesuai ngan org cam ner, tarik kawin, n byk lagi.

- Angels And Dimons (Dan brown)
jalan citer ni lebih kurang sama ngan citer the da inci code.banyak istilah kristian yg membuatkan aku lambat membaca.dijangka lebih kurang ujung taun ni aku siap baca.he....he....tau2 la bi aku kureng skit.

-sudoku Volume 10
buku sudoku aku yg lama masih banyak lagi yg x dibuat.tapi aku beli gak buku ni coz buku tu yg tebalnya lebih 5 cm.susah aku nak bawak kehulu ke hilir.kiranya aku beli buku ni leh la aku muat dlm hanbag aku.he....he...

-Terapi solat tahajut (mohammad Salleh)
buku ni dah lama aku tringin nak beli..walaupun aku bukannya rajin semayang tahajut nih.Ya Allah.ko bukakan lah pintu ati aku ni biar rajin skit lakukan amal ibadat pada mu.AmiiNNNN...
harap2 pas baca buku nih aku tergerak ati nak amalkan solat tahajut ni

-English fast & easy (Marianna Pascal)
he...he....
x yah citer la naper aku beli buku nih
ha..ha..... :->
if aku pandai bi
tentu aku x beli buku nih

- ader satu novel melayu......aku x ingat tajuk dia.buku dia member pinjam
buku ni kira jiwang gak la
naper la aku ter beli
sebenarnya nak beli novell terbaru faisal tehrani
tapi x der
frust so aku sambar je buku yg ader
buku ni bkn la x bes
ok gak la
sambungan citer ombak rindu
buku ke 3 kut
cuma buku ni x kena ngan mood aku yg tgh frust nih
he.....he....

No comments: