Friday, March 5, 2010

tayep


tis wek.....minggu yg sungguh sbuk+tayep+cuaca panas+selsema........n smangat pon down skit minggu ni...minggu exam...kalau sek lain....mesti rilek skit....tdk di sek XXXXX,....time exam la rasa penat skit...sgt penat...jaga exam 6 waktu sari...turun tangga...naik tangga..n dari awal hingga abis exam..jaga satu klas jer.....huh...mmg menguji minda dan tenaga.....cuma apa yg gumbirakan ati skit pd minggu ni ialah...aku rasa ati aku dah stabil skit......maybe coz terlampau byk kejer....dah x piki2 lagi mender yg x spatutnya x perlu difikir...bila dipiki-piki blk.....rasa aku plak yg bodoh...heheheheehe...kira ok la...tu semua leh dikira sbagai pengalaman idup...x bes gap if semua mender yg gumbira jer yg berlaku dlm idup kita.....n this week...aku janji ......pas ni x nak tangguh keje gi....coz dis week aku dh sgt tayep...n moral of the story is...jgn tangguhkan keje....kekadang fedup ngam dili semdili...coz tau...olam ske tangguhkam kejer.......mesti ubah tabiat bulup ni...i'm try...insyaallah..permudahkan segala keje n urusan ku ya Allah...amiin

No comments: